Ekonomi

McDonald’s, Byron Allen ile 10 milyar dolarlık reklam harcaması davasında anlaşma sağladı

Investing.com — McDonald’s (NYSE:MCD), medya girişimcisi Byron Allen’ın fast-food zincirinin Siyahi sahipli medya şirketleriyle reklam yapmayı reddettiğini iddia eden 10 milyar dolarlık davasında bir anlaşmaya vardı.

Cuma günü varılan anlaşma, McDonald’s ile Allen’ın iki şirketi olan Entertainment Studios Networks ve Weather Group arasındaki hukuki anlaşmazlığı çözüme kavuşturdu. Bu anlaşma, Los Angeles federal mahkemesinde 15 Temmuz’da başlaması planlanan duruşmadan önce gerçekleşti.

Anlaşmanın bir parçası olarak, Chicago merkezli restoran zinciri Allen’ın şirketlerinden “piyasa değerinde” ve “reklam stratejisi ve ticari hedefleriyle uyumlu bir şekilde” reklamlar satın alacak.

Bununla birlikte, anlaşma aynı zamanda Allen’ın Los Angeles Yüksek Mahkemesi’nde McDonald’s’a karşı açtığı ilgili 100 milyon dolarlık davayı da çözüme kavuşturuyor.

Bu arada, anlaşmanın özel şartları gizli tutulurken, McDonald’s davayı çözmek için herhangi bir yanlış davranışı kabul etmediğini belirtti.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu